Friday, February 18, 2011

Maher Zain Macam Uncle Zul, Kata Anak Abby Abadi

meluat pulak aku baca ...keh3

by Kusha Basir

.Setelah beberapa hari sepi tanpa gosip atau berita terbaru dunia hiburan, penulis hari ini telah menjumpai sebuah al-kisah yang boleh dimuatkan dalam ruangan hiburan Malaysiandigest.com. Kali ni penulis berminat untuk mengintai-ngintai laman facebook pelakon wanita drama tv popular Gerak Khas, siapa lagi kalau bukan Abby Abadi!





Lewat ini Abby dilihat sering mengupload gambar-gambar lamanya di laman facebook. Mungkin mengimbau zaman muda-mudi agaknya. Tak dinafikan Abby memang cantik dulu dan sekarang.





.Walaupun memegang status ‘J’ anak tiga setelah rumah tangganya dilanda derita badai, Abby masih mampu mengukir senyuman.





Tawaran berlakon yang tak putus-putus, di kelilingi anak-anak tersayang dan tak lupa juga “teman tapi mesra” sudah cukup membuatkan hati wanita cekal ini berbunga bahagia.






Terbaru, di laman facebooknya Abby ada ‘mengupdate’ sesuatu yang menarik yang boleh dikongsi untuk pembaca semua. Anak Abby yang bongsu, iaitu Maria Danisha Hakim atau Baby, telah menggelarkan Maher Zain sebagai Uncle Zulnya? Siapa Uncle Zul tu? Alahai korang ni, kura-kura dalam perahu!




..





..





Nak ketawa pun ada dengan keletah anak Abby ni. Mungkin sebab Maher Zain ada badan ketak-ketak macam Zul, sebab tu dia ingat tu “Unkle Joy”nya. So sweet! Tapikan, agak-agak Maher Zain yang macam Zul ke, Zul yang macam Maher Zain? Ape-ape jelah labu....

untuk gabar2 fb tu korang tgk sendiri le kat sini... http://www.malaysiandigest.com/entertainment-lifestyle/17186-maher-zain-macam-uncle-zul-kata-anak-abby-abadi.html

No comments:

Penanggah

Penanggah 2

bacabaca